В ОСНОВУ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ ПОКЛАДЕНО УВАГУ, ЛЮБОВ ДО ПІДЛІТКІВ, НЕБАЙДУЖІСТЬ, А ЦЕ ЗАБЕЗПЕЧУЄ ПОВАГУ ДО ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ, ПОРОЗУМІННЯ ТА СПРИЙНЯТТЯ ЇХ З УСІМА ПОЗИТИВНИМИ І НЕГАТИВНИМИ РИСАМИ.
ВИХОВНА СИСТЕМА ліцею – ЦЕ ЦІЛІСНА СТРУКТУРА, ЯКА СПРИЯЄ УСПІШНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВИХОВАННЯ. У закладі ВІДБУВАЄТЬСЯ МОРАЛЬНЕ СТАНОВЛЕННЯ УЧНІВ, ФОРМУВАННЯ В НИХ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ, ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ. ПРИОРІТЕТНИМ У ВИХОВНІЙ РОБОТІ ліцею Є:- РЕАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ; - ЗАЛУЧЕННЯ МОЛОДІ ДО НАЦІОНАЛЬНОЇ ТА СВІТОВОЇ КУЛЬТУРИ;- ЗБЕРЕЖЕННЯ МОРАЛЬНОГО ТА ФІЗИЧНОГО ЗДОРОВ’Я ПІДРОСТАЮЧОГО ПОКОЛІННЯ;- ВИХОВАННЯ ПАТРІОТИЗМУ, ГРОМАДСЬКИХ ЯКОСТЕЙ ОСОБИСТОСТІ;- ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ДЛЯ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ШКОЛЯРІВ, ВИХОВАННЯ В НИХ ЖИТТЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ.
МЕТА ВИХОВНОЇ РОБОТИ У ОСВІТНЬОМУ ЗАКЛАДІ-НАБУТТЯ УЧНЯМИ СОЦІАЛЬНОГО ДОСВІДУ, УСПАДКУВАННЯ ДУХОВНИХ НАДБАНЬ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ, ФОРМУВАННЯ РИС ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНСЬКОЇ ДЕРЖАВИ. ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ЦИХ ЗАВДАНЬ У ліцеї РОЗРОБЛЕНИЙ ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ ОСВІТНЬОГО ЗАКЛАДУ ТА ОКРЕМІ ПЛАНИ, ЯКІ БУЛИ ЗАТВЕРДЖЕНІ НА ЗАСІДАННЯХ МЕТОДИЧНИХ ОБ’ЄДНАНЬ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ. ЦІ ПЛАНИ ОХОПЛЮЮТЬ ВСІ НАПРЯМИ ВИХОВАННЯ: ПАТРІОТИЧНЕ, ПРАВОВЕ, МОРАЛЬНЕ, ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНЕ, ТРУДОВЕ, ФІЗИЧНЕ, ЕКОЛОГІЧНЕ, ПРЕВЕНТИВНЕ ТА ВКЛЮЧАЮТЬ У СЕБЕ КАЛЕНДАРНІ, ТРАДИЦІЙНІ ШКІЛЬНІ СВЯТА, ЗАХОДИ, КОНКУРСИ.
виховна тема ліцею: "Створення оптимальних умов для формування та розвитку особистості учнів в умовах ціннісних орієнтирів виховання".