Законодавчі та нормативно-правові акти щодо запобігання та протидії насильства

Соціальний педагог- це фахівець із виховної роботи з дітьми, підлітками, молоддю, дорослими, який покликаний об’єднати зусилля сім’ї, школи, громадськості для надання допомоги дитині.
Освітлення душі особистості, підготовка її до життя, професійної мобільності та сприяння швидкій адаптації до змін і розвитку в освітній, соціальній, культурній, політичній сферах – ці напрями є своєрідною основою, на якій базується діяльність соціального педагога в школі.
Соціальний педагог у школі:
-створює сприятливі умови у мікросоціумі для розвитку здібностей та реалізації можливостей кожної дитини;
-забезпечує формування власних цінностей та громадянської позиції в учнів;
- попереджує та локалізує негативні впливи соціального середовища на особистість;
-здійснює соціальний патронаж малозабезпечених, багатодітних, неповних сімей тощо.
-проводить інформаційно-просвітницьку роботу з учнями на педагогічну, психологічну, політичну тематику;
​​​​​​​​​​​​​​​​​​-проводить соціально-профілактичну роботу з дітьми схильними до девіантної поведінки;
​​​​​​​​​​​​​​​​​​- здійснює посередництво між особистістю і освітньою установою, сім’єю, середовищем, органами влади;
- вивчає психолого-педагогічні особливості дітей та їх оточення, умов життя; виявляє інтереси й потреби, труднощі й проблеми школярів, відхилення у поведінці та надає соціальну допомогу і підтримку учням, які навчаються у школі.
Напрями роботи соціального педагога:
​​ - діагностичний напрям – вивчення та оцінювання за допомогою методик, анкетувань, опитувальників, тестів особливостей діяльності особистості, мікроколективу (класу чи референтної групи), шкільного колективу в цілому; спрямованості впливу мікросередовища, особливостей сім’ї та сімейного виховання, джерел негативного впливу на дітей;
- прогностичний напрям – прогнозування на основі спостережень та досліджень динаміки розвитку негативних чи позитивних сторін соціальної ситуації, що впливає на особистість чи клас.
- консультативний – надання порад, рекомендацій учням, батькам, учителям та іншим особам, які звертаються до соціального педагога.
- правозахисний – забезпечення дотримання норм охорони та захисту прав дітей, представлення їхніх інтересів у різноманітних інстанціях (службі у справах дітей);
- профілактичний – переконання учнів у доцільності дотримання певних норм та правил поведінки стосовно суспільних норм, здоров’я, способу життя;
- соціально-перетворювальний – перетворення негативних соціальних впливів на позитивні за допомогою тренінгових занять, брейн-рингів, семінарів, бесід.
- організаційний – ведення документації (журналу обліку роботи соціального педагога, протоколів звернень учнів, батьків, вчителів тощо), написання планів робіт на рік, на місяць, формування банку даних на дітей соціально-незахищених категорій тощо.

/Files/images/02-23/соц пед.png

/Files/images/04-23/гарячі лінії.jpg



«Ти як?» – для кого і для чого (натисніть для переходу на сайт)

Кожна людина народжується зі здатністю протистояти стресу. Але в наш час цей запас стійкості швидко виснажується через війну та невизначеність. А нам усе ще треба дбати про близьких та працювати на перемогу. Хотілося б, щоб українці звернули увагу на свій емоційний стан і взяли відповідальність за нього. А “Ти як?” допоможе знаходити в собі сили щодня, навчитися піклуватися про себе, опановувати стрес, тривогу, гнів тощо.

Ти як?

КОЛИ СВІТ НА МЕЖІ ЗМІН: СТРАТЕГІЇ АДАПТАЦІЇ (Психологічна підтримка вчителів та дітей у часи війни)
СТРЕСОСТІЙКЕ ДИТИНОЗНАВСТВО (посібник психологині Світлани Ройз)
Кiлькiсть переглядiв: 154